B2Bpartner.cz

všetko pre sklady, dielne a kancelárie

Späť na zoznam referencií

Logo B2Bpartner.cz

Klient: B2B Partner s.r.o.

Realizované: 08/2014

Dodávané služby:

tvorba dizajnu
implementácia dizajnu
napojenie na IS
úpravy na mieru
programové moduly
analýza riešení
wireframe

Popis referencie

Od roku 2008 ponúka B2B Partner komplexný sortiment na vybavenie prevádzky a kancelárií. Pomáhá firmám, ktoré sa chcú zbaviť starostí s vybavením skladov, dielní, budov.

Pozrite sa, ako sme spoločnosti B2B Partner sa pomohli stať skutočnou špičkou medzi predajcami kancelárských a skladových potrieb.

predchádzajúce riešenie
zadánie
proces implementácie
výsledok
nárast návštev a počtu objednávok
dalšie plánované vylepšenia

"ShopSys považujeme za rýchlu a spoľahlivú e-commerce platformu. Tím, ktorý za ním stojí, vnímáme ako partnera, na ktorého sa môžeme obrátiť s našimi požadavkami na úpravy. Tie vznikají mimo iné na základe sledovania potrieb našich zákazníkov, správania návštěvníkov na webe a súčasných e-commerce trendov," hovorí o novom webe pán Robert Reček, webmaster a spoločník B2B Partner s.r.o.

 

Predchádzajúce rešenie
Predchádzajúce e-shopové riešenie, ktoré B2B Partner používal, nebolo už ďalej vyhovujúce. Išlo o kanadský produkt, takže mu chýbali základné funkcie, ktoré sa bežne v ČR používali používajú (napr. exporty pre lokálne vyhľadávače tovaru, platba platobnými kartami prostrednictvom lokálnych platobných brán). Nebolo ich možné v ČR ďalej rozvíjať a akékoľvek požiadavky na úpravu niesli so sebou veľkú administratívnu záťaž predovšetkým z pohľadu nutnosti komunikácie so zahraničným správcom.

Zadanie
Cieľom bolo vytvoriť nové komplexné riešenie na mieru, ktoré bude môcť B2B Partner ďalej rozvíjať. Keďže B2B Partner pôsobí na niekoľkých trhoch, bolo potreba postaviť e-shop multidoménovo a multijazyčne. Nové riešenie má naplniť ciele v podobe odstránenia zložitého mostu medzi kanadským dodávateľom a českým predajcom. Kvalitný partner lokálneho charakteru môže pružnejšie reagovať na aktuálny dopyt úprav. Sám sa orientuje na českom trhu a môže tak poskytnúť spätnú väzbu nielen k úpravám, ale aj k samotnej tvorbe celej novej e-commerce platformy.

Proces implementácie
Implementácia dohodnutého riešenia začala už koncom roku 2013, a to po detailnej a komplexnej analýze potrieb klienta. Následne počas prvých troch kvartálov roku 2014 prebiehala veľmi náročná a zložitá realizácia všetkých špecifikovaných funkcií, mimo iné obsahujúcich robustné napojenie na informačný systém. Za túto dobu sme sa dostali na celkový čas prevyšujúci 800 hodin práce, za ktorými stojí už zmienené napojenie na informačný systém, tvorba mnohých individuálnych modulov, nastavenie jazykových mutacií alebo vytvorenie sesterského webového projektu.

Podľa slov hlavného programátora projektu sme vytvorili špeciálny nástroj pre rýchle objednávky. „Pre zákazníka sme vymýšľali systém, vďaka ktorému budou môcť jeho bežní aj B2B zákazníci rýchlo objednávať obľúbené alebo často používané produkty. Vyvinuli sme novú stránku pre rýchle objednávky, kde zákazníci môžu vložiť katalógové čísla produktov, a rovno si tak naplniť svoj košík. Nemusia zdĺhavo prechádzať celý strom kategórií a produkty vyhľadávať.“ Komentuje celý vývoj programátor Libor Plucnar.

Následne sme od konca roku 2014 pokračovali v špecikácií novo vzniknutých požiadavkov a plánovali ich nasadenie. Z tejto analýzy vznikol ďalší súhrnný súpis dodatočných požiadaviek, ktorých nasadenie trvalo bezmála tri mesiace. Celkově se tak už náročnost implementácie celého riešenia približuje magickej hranici jedného tisíca odpracovaných hodin.

VÝVOJ APLIKACE
(258 h) NAPOJENÍ
NA IS
(170 h) INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY
(456,5 h) GRAFIK
(219 h) TESTER
(170,5 h) -->

 

Výsledok
Implementácia dohodnutého riešenia začala už koncom roku 2013, a to po detailnej a komplexnej analýze potrieb klienta. Následne počas prvých troch kvartálov roku 2014 prebiehala veľmi náročná a zložitá realizácia všetkých špecifikovaných funkcií, mimo iné obsahujúcich robustné napojenie na informačný systém. Za túto dobu sme sa dostali na celkový čas prevyšujúci 800 hodin práce, za ktorými stojí už zmienené napojenie na informačný systém, tvorba mnohých individuálnych modulov, nastavenie jazykových mutacií alebo vytvorenie sesterského webového projektu.

-->Multidoménové a multijazykové riešenie - správa viacerých odlišných webov v jednom prostredí.

Prepojení webu a IS - a s tým súvisiace výrazné zrýchlenie spracovania objednávok a minimalizácie administratívnych prác.

Jedny dáta pre online aj tlač Napojenie na ARES – chytrý formulár, kontrola adries, rýchle vyplnenie formulára zákazníkom.

Exporty pre vyhľadávače tovaru – automatizované posilenie predaje prostredníctvom nových kanálov.

Vylepšená forma prezentácie tovaru – rada filtrov, modifikácií, objednávkový formulár, nákupný poradca, porovnanie produktov a vlastný zoznam obľúbeného tovaru.

Online chat – pre prvotriednu a realtime zákaznícku starostlivosť.

50% nárast počtu návštev z organického vyhľadávánia – vďaka precíznej práci v oblasti SEO (špecifické popisky tovaru a kategórií, doplnkové texty, meta popisky).

Nárast návštev a počtu objednávok po prechode na ShopSys
Tabulka ukazuje nárasty návštěv a počtu objednávek za mesiace január-jún v roku 2015 oproti rovnakému obdobiu v roku 2014. Na raste sa podieľali aj ďalšie marketingové aktivity.

  meziroční nárůst návštěv meziroční nárůst objednávek
B2B CZ +41 % +46 %
B2B SK +26 % +57 %
B2B PL +207 % +174 %

"B2B partner má v ShopSys paušál na desiatky programátorských hodín mesačne, čo je skvelý spôsob, ako zaistiť kontinuálne zlepšovánie," komentuje Martin Kuchař, projektový manažér ShopSys.

Dalšie plánované vylepšenia
Prioritou ShopSys je pracovať s klientmi dlouhodobo, naviazať s nimi vzťah a kontinuálne im vylepšovat ich e-shopy. Ani B2B Partner nieje výnimkou. V súčasnej dobe pracujeme na implementácií nasledujúcich funkcionalít:

responzivita dvojice sesterských projektov
implementácia remarketingových nástrojov
preklady textov a pridanie nástrojov k zjednodušeniu tejto práce
napojenie na slovenský register ekonomických subjektov
vytvorenie modelových 3D katalogov produktov
personifikácia nákupného procesu

 

 

Aktuálne novinky a tipy z e-commerce

Zaistite si pravidelný prísun noviniek z e-commerce a tipov pre e-shopy do Vášho mailu! Prihláste sa k odberu nášho newsletter-u. Ukážka